Thursday, August 27, 2009

Superrekord!

Wow, nu på förmiddagen tog det bara någon minut att få Marcus Markurell att somna! Jag la honom i sin säng (då började han att smågnälla) sen klappade jag honom på huvudet och lutade mig ner över sängen och pussade honom lätt på ena kinden, och vips så sov han. Nu har jag väl inga stora förhoppnigar att detta ska funka varje gång, men ändå! Jag måste ha lagt honom precis i rätt tid.

Idag ska vi iväg till barnmottagningen och göra ett pricktest för att testa om han är allergisk mot mjölkprotein, fisk eller ägg. Återkommer om resultatet sen.



Tillägg: Har nu varit på pricktestet och det visade inte på något! Puh!

1 comment:

Anonymous said...

Hej!
Åh, vad skönt att pricktestet inte
visade något. Det underlättar ju
en hel del när det gäller maten.
Vi hoppas nu att allt utvecklar sig
som det ska och att hans besvär av-
tar med tiden.
Kramar från farmor och farfar