Monday, February 02, 2009

Tradera

Jippiieee, jag vann auktionen så nu har vi våran Snuggle Nest. Hämtade det idag. Kan man bli beroende av Tradera??! Kollar desperat efter nåt annat att lägga bud på :)
Nädå, så farligt är det inte, men det är faktiskt ganska kul och spännande.

Idag var jag på Mvc. Allt var bra. "Bubblan" verkade ligga på snedden i magen. Inte vänt på sig ännu. Järnvärdet hade sjunkit lite till så idag laddar jag med broccoli, majs, groddar och apelsinjuice. Till detta ska vi ha laxbullar och ris. Elias och jag är ensamma för Daddy Fool jobbar sent. Blir kanske ett varmt skönt kvällsbad sen, känner mig lite frusen. Jag hämtade Elias tidigare på dagis idag och vi gick till Bergsgruveparken. Där åkte han isrutschkana nerför en kulle. Det må ni tro att han gillade!!! Lite läskigt var det dock eftersom det var en hel del större barn som åkte och sprang hejvilt. Men det räckte att gömma sig bakom mammas rygg ett par gånger, sen sprang han och rutschade ner igen.

Ska nog lägga mig tidigt idag, chefen ringde och undrade om jag kunde hoppa in och ta ett extra pass imorgon. Kan ju alltid behövas lite extrapengar.....

No comments: