Monday, June 08, 2009

Måndagkväll

Det är måndag kväll och jag är ensam hemma med pojkarna. DaddyFool jobbar sent. (Han kommer väl snart hem tror jag). Elias sover. Ikväll läste vi om Solägget sen sjöng jag två godnattvisor, Nu i ro och Vyssan lull. Han slocknade ganska snabbt efter det. Marcus har ont i magen och grinade en hel del nu på kvällen, men nu sover han i sin gunga. Stängde av den när han somnat för han är lite hostig och snuvig och det drar lite på honom när gungan är på.

Mina smärtor går lite upp och ned, har tagit Alvedon ibland men inte alls i samma mängder som förut, så det går framåt.

Elias och jag hade tänkt att gå till lekparken efter dagis. Våra planer var att gå hem och hämta cykeln och sen gå till "Stora slottet" (Skånegläntan). Tyvärr så försvann det fina vädret lagom till att vi kom hem så vi ändrade oss. Hoppas att det är lite finare imorgon.

På torsdag åker vi till Fagersta hela familjen. Vi ska på bröllop på lördag! Farmor ska passa pojkarna. I augusti är vi bjudna på fest hos Torben och Mia, också där i närheten så då ska farmor och farfar passa barnen igen. Det ska bli kul att komma iväg lite. Vi får hoppas att vädret blir fint. Elias är nog sugen på att bada i bassängen.

No comments: