Thursday, May 21, 2009

Favorit i repris

Nu har Elias gunga åkt fram igen. Den har verkligen varit en räddare i nöden och det verkar som att vi kommer att få nytta av den nu med. Marcus sitter och sover i den just nu. Äntligen får mamma lite egentid.


Elias i gungan


Marcus i gungan


Jag är hemma ensam med pojkarna för DaddyFool har åkt iväg på Claes svensexa i Linköping. Han kommer hem imorgon igen. Då ska vi till Södersjukhuset på bebisfotografering. Om vi orkar. Annars får vi ta det en annan fredag. Funderar på att ta med mig Elias och Marcus ut en sväng. Elias är nog lite sugen på att cykla. Hans cykel är ju lagad nu. Just nu tittar solen fram ser jag. Tyvärr så känner jag att jag har lite ondare idag så vi får se hur länge jag orkar vara ute. Kanske jag får med mig syrran ut till parken. Vi får se. Hasta la vista!

Var förresten på bvc igår. Nu väger han 4870 gram och han är 55 cm lång.

No comments: