Monday, April 13, 2009

Gravid för evigt......

Så känns det just nu. Känns som att ungen bestämt sig för att aldrig någonsin komma ut. Haft förvärkar som bara den. Flera gånger har jag trott att nu, nu äntligen......nähä inte nu heller. Är nästan rädd för att jag, när det väl är dags, inte kommer att tro det utan kommer att avvakta och känna efter så länge att jag kommer att föda hemma.

Igår kände jag mig så deppad att jag satt inne hela dagen fast det var så fint ute. Idag har jag i allafall varit ute lite. Elias, jag och Daddy Fool tog en promenad ner till Hemköp och till Stadsmissionens butik på Hornsgatan. Sen gick vi till Mariatorget för Elias ville gunga. Elias och jag åt en varsin mjukglass. Det var mumsigt! Vi har tvättat, renbäddat, dammsugit och jag har bakat Rosenbröd. En ganska produktiv dag faktiskt. Nu vill jag lägga mig och vila ett par timmar, sen vill jag föda barn!!!







No comments: